HOVEDOPPGAVE OG ANSVARSOMRÅDE
Det skal være minimum 3 materialforvaltere i klubben. En for barnefotball, en for
ungdomsgruppen og en for senior. Det overordnede ansvaret for at klubbens medlemmer til
enhver tid har korrekt utsyr til trening, kamp og representasjon
ARBEIDSOPPGAVER
· Holde oversikt over avdelingens utstyr og utstyrsbehov
· Sørge for at avdelingen tar godt vare på utstyret sitt
· Tilrettelegging av baller og utstyr i ballrommet
· Holde orden og oversikt over utstyr som er på lager
· Skaffe oversikt over hva utstyr hvert enkelt lag har, motta og følge opp forespørsler
fra lagene om utstyr.
· Være tilgjengelig for lagledere en dag pr. uke i sesongen
· Utarbeide regler for oppbevaring og bruk av utstyr som er AF`s eie
· Varetelling desember hvert år
MYNDIGHET OG BESLUTNINGER
· Alle bestillinger skal godkjennes av daglig leder
· Alle bestillinger skal gjøres iht. gjeldende utstyrsleverandørs retningslinjer
SAMARBEID/KOMMUNIKASJON
Internt (med hvem og om hva)
· Daglig leder, sportslig leder og lagledere
Eksternt (med hvem og om hva)
· Utstyrsleverandør